Monday 11 July 2011

Entah lah T.T

Assalamualaikum and Hi all =] How are you guys feeling today? Hehehe. I'm fine but a bit gloomy. Entah lah!!! Argghhhh! I feel STUPID, I feel USELESS, I feel like a pokok duit-duit. tau tk mcm mne? kene depend on pokok lgik satu untuk dpt kn ape tah mknan? mineral? hahaha *science lemah* Hurmm, back to the story.. Entah lah, kite rase kite mcm tuh laa. ape2 je tnye org kite mcam blurr & kite akn melekat je dgn org *mcm tkde personaliti sendiri*. Bnde kecik pon tk nak fikir sndiri. Kite pon tk tau knpe dgan diri kite neh. I hv a "Depend on someone else and don't want to be Independent" syndrome. Haishhh. Entah lah. I'm really2 disappointed with myself! Even time bercakap time tgh discussion pon tk bole. Ade pndapat tpi tkot org akan tolak, so kite akan suro kwan kite yg ckapkan. Itu laa. I have Z E R O confidence level. When i look at my friend voice out their opinions or whatever, I really got jealous. *sigh* Sometimes i feel like I want to JUMP out off a building or STAB myself because of this. Lagi satu prangai buruk kite selain NO CONFIDENCE at all, kite cepat gelabah.. itu mmg sume org dah tau kan? hahaha. Klau bole kn kite nak sgt buang sume tuh. I want everybody to see me as an independent *cewaahhh* && tkde dah Si Gelabah Nisa. hahahaha. k laa. dh lewat laa. tk perasan. haha. bye2. :DD Jum dgr lagu neh :P

No comments:

Post a Comment